• Lorem ipsum

Grote drukte bij verzenders én in ons magazijn - kans op vertraging

Onze medewerkers in het magazijn verwerken orders voor Noodzaken, maar ook voor enkele andere webwinkels. Door ziekte en personeelsproblemen, nog steeds als gevolg van de Corona, en hierbij ook nog de eindejaarsdrukte ontstaan er voortdurend achterstanden, met name in het weekend.

Deze worden met man en macht telkens weer weggewerkt, maar het kan hierdoor gebeuren dat je order een dag of zelfs 2 dagen later verwerkt wordt dan gebruikelijk. Onze excuses hiervoor, maar we doen echt ons best.

Dan is er ook nog kans op vertraging bij de bezorgers. Ook al doen wij als Noodzaken niet aan Black Friday. En ook al is ons assortiment niet echt geschikt voor onder de kerstboom, of voor in de kinderschoen. Toch hebben wij ook last van de drukte bij de bezorgers die wordt veroorzaakt door de eindejaarsdrukte.

Wij vragen je dus om rekening te houden met vertragingen in de levertijden. Het kan op bepaalde dagen zo maar een dag of wat langer duren voor je bestelling bezorgd wordt. Bestel dus tijdig wat je nodig hebt.

We vinden het heel vervelend en hopen op je begrip. 

 

Voorraadproblemen

Momenteel is er van een groot aantal lang houdbare levensmiddelen en waterfilters maar weinig of zelfs geen voorraad bij Noodzaken én bij onze leveranciers. Dit wordt veroorzaakt door grondstoffen-schaarste en een wereldwijd grote vraag naar dit soort 'noodzaken'.

Wij doen ons best om zoveel mogelijk in te kopen en in ons magazijn te krijgen, maar dat lukt niet altijd. Wij lopen als retailer tegen dezelfde problematiek aan. Ook onze leveranciers hebben die lege planken.

Het is vooral zaak er op tijd bij te zijn zodra we weer ergens voorraad van binnenkrijgen. Je kunt bij een artikel dat niet op voorraad is je email-adres achterlaten. Zodra er dan weer nieuwe voorraad is krijg je een seintje van ons. Maar telkens geldt, op is op, dat is niet prettig, maar helaas is het niet anders. Wij hopen op je begrip hiervoor.

 

Dubbele emails vanuit de webwinkel

Op dit moment worden automatische mails, orderbevestigingen en emails van verzend-aankondigingen e.d. bij een aantal klanten veel te laat verzonden, of meerdere keren.

Het lijkt dan alsof er nóg een bestelling onderweg is vanuit Noodzaken of dat er iets anders fout gegaan is met je bestelling. Maar om je gerust te stellen, behalve die dubbele of verlate emails is er niets fout gegaan. Je hoeft je geen zorgen te maken, maar mocht je toch nog vragen hebben of zorgen houden dan kun je ons gerust een email sturen op: [email protected]